Es fan públics els llistats definitius de les persones admeses a les proves d’accés als Ensenyaments Esportius de Règim Especial.
Del 9 al 13 de setembre: Dies de les proves segons les modalitats. CONSULTAU AQUÍ
Publicació de la relació d’estris
- La relació d’estris, en el cas que siguin necessaris per al desenvolupament de la prova, es publicarà en el lloc web Servei dels Ensenyaments de Règim Especial, dins Ensenyaments Esportius – presentació – característiques de les proves, a cada modalitat esportiva es trobarà la informació, màxim fins el dia 8 de setembre de 2026.
- Per a les proves de Vela, la federació aportarà les embarcacions.
- Per a les proves d’accés d’hípica, l’aspirant ha d’aportar el seu propi cavall. També hi haurà l’opció de poder llogar un cavall al mateix centre on es farà la prova (aquesta circumstància s’ha de comunicar en el moment de la inscripció).
- Per a les proves d’accés de les modalitats de Muntanya, es convocarà a l’IES CTEIB abans de les proves una reunió informativa, aquesta serà el dimarts 8 de setembre a les 18h pel cicle inicial, i a les 19h pel cicle final, on s’especificarà el material a portar i es comprovarà l’assegurança dels aspirants.
Llistats:
ATLETISME –> NO ES DURAN A TERME LES PROVES PER MANCA D’INSCRITS
HÍPICA –> INFORMACIÓ IMPORTANT
PIRAGÜISME –> NO ES DURAN A TERME LES PROVES PER MANCA D’INSCRITS




