Mòdul de formació en pràctiques als EERE

En primer lloc per tal de saber si compleixes els requisits o NO per matricular-te a la Formació en Pràctiques has de mirar el document que es diu REQUISITS.

Procediment inici de les pràctiques

Després d’haver-vos matriculat s’assignarà a cada alumne/a un tutor de pràctiques i s’explicarà el procediment a seguir durant la formació en pràctiques i possibilitats existents. per poder superar aquesta formació.

Les pràctiques NO es poden iniciar mentre el tutor de l’IES CTEIB no vos hagi autoritzat a fer-ho.

Com em puc matricular a la formació pràctica dels EERE a l’IES CTEIB?

Es fa mitjançant 2 documents que has de lliurar al correu esportius@iescteib.org:

Els documents són:

MOLT IMPORTANT EL SEGÜENT DOCUMENT ÉS NOMÉS PELS ALUMNES QUE NO ESTAN MATRÍCULATS DEL BLOC ESPECÍFIC, al complet, EN AQUEST CURS 2022-23 O PER ALUMNES DE CURSOS ANTERIORS.

• Document 2: Comprovant de pagament de les taxes del Bloc Específic del curs actual de la teva modalitat. Es a dir, si et vas matricular del Bloc Específic complet ja tens el pagament de la formació en pràctiques realitzat i NO has de tornar a pagar! Si no és el teu cas i ets alumnes de cursos anterior has de fer el pagament del Mòdul de la formació en pràctiques.

Quan t’assignin un tutor de l’IES CTEIB què li hauràs de presentar?