Admissió ESO
- Procés d’admissió del 04 al 14 de maig
- LListat provisional 01 de juny –> publicat AQUÍ
- Reclamacions del 02 al 04 de juny
- Resolució de reclamacions 05 de juny
- Llistat definitiu 19 de juny –> publicat AQUÍ
- Matriculació de 25 de juny a l’1 de juliol
Alumnes de NOU INGRÉS a l’IES CTEIB –> Han de realitzar la NOSTRA ADMISSIÓ en algun dels següents enllaços:
- Autenticats català (amb usuari Gestib – Cl@ve)
- Autenticats castellà (amb usuari Gestib – Cl@ve)
- Anònims català (amb DNI o NIE – Sense autenticar. Una vegada fet s’ha d’imprimir, signar i entregar al centre)
- Anònim castellà (amb DNI o NIE – Sense autenticar. Una vegada fet s’ha d’imprimir, signar i entregar al centre)
ALUMNES QUE JA ESTUDIEN A L’IES CTEIB –> NO han de realitzar la NOSTRA ADMISSIÓ, però SÍ QUE RECOMANAM FER L’ADMISSIÓ A UN ALTRE CENTRE DE REFERÈNCIA: pitjau aquí
IMPORTANT
Recordau que el procés d’admissió no garanteix la matrícula. Aquesta s’ha de fer en un altre procediment


Admissió Batxillerat
- Procés d’admissió del 19 al 25 de juny
- LListat provisional 06 de juliol
- Reclamacions del 07 al 09 de juliol
- Resolució de reclamacions 10 de juliol
- Llistat definitiu 15 de juliol
- Matriculació de 16 al 20 de juliol
ALUMNES QUE JA ESTUDIEN A L’IES CTEIB –> NO han de realitzar la NOSTRA ADMISSIÓ, però SÍ QUE RECOMANAM FER L’ADMISSIÓ A UN ALTRE CENTRE DE REFERÈNCIA: pitjau aquí
Alumnes de NOU INGRÉS a l’IES CTEIB –> Han de realitzar la NOSTRA ADMISSIÓ en algun dels següents enllaços (recomanam fer el tràmit autenticat):
- Autenticats català (amb usuari Gestib – Cl@ve)
- Autenticats castellà (amb usuari Gestib – Cl@ve)
- Anònims català (amb DNI o NIE – Sense autenticar. Una vegada fet s’ha d’imprimir, signar i entregar al centre)
- Anònim castellà (amb DNI o NIE – Sense autenticar. Una vegada fet s’ha d’imprimir, signar i entregar al centre)
També hauran de fer la nostra admissió: els alumnes als quals se’ls canvia la via d’accés esportiva, és a dir, no tenen la plaça assegurada a Tecnificació i volen optar a través del DAN o DAR (Esportista Alt Nivell o Esportista Alt Rendiment).
Els alumnes que no tenen l’opció de batxiller al seu centre d’origen han de realitzar les dues admissions: la nostra i a un altre centre de referència.
IMPORTANT
Recordau que el procés d’admissió no garanteix la matrícula. Aquesta s’ha de fer en un altre procediment.









