Xerrada memòria històrica

El dijous día 25 d’abril, a l’aula multifuncional, va tenir lloc la xerrada i exposició sobre: “Memòria històrica”, a càrrec de l’Associació Memòria Històrica, dirigida a l’alumnat de segon de batxillerat (assignatura història d’Espanya) i, l’alumnat de primer de batxillerat (assignatura d’història i cultura de les Illes Balears).

L’Associació Memòria de Mallorca (Associació per a la Recuperació de la Memòria Històrica de Mallorca), està formada per un col·lectiu de ciutadans i ciutadanes compromesos amb la recuperació de la memòria històrica de Mallorca amb relació als fets de la guerra civil i la posterior repressió franquista. El motiu que va impulsar la seva creació va ser la seva voluntat de recuperar la dignitat, l’honorabilitat de les víctimes de la guerra civil i de la repressió a Mallorca.