Sant Jordi

Enguany per celebrar el dia del Llibre hem duit a terme tot un seguit d’activitats.

Els alumnes han fet treballs ben interessants com fer poemes i:lustrats i estudiar la vida d’alguns autors i els seus treballs han estat exposats en el rebedor dels centre.

Des d’aquí aprofitarem l’espai per donar les gràcies a tots els alumnes que hi han col·laborat traient la seva vena més artística.

D’altra banda, els membres del departament de català juntament amb els de filosofia han muntat una bona paradeta de llibres per vendre i a més, també dia 23 horabaixa es va fer TEATRE DE BARRA en el centre. Els actors ens varen representar dues obres, Capítol 1 i Romeu i Julieta i ens varen fer pensar i riure amb les seves posades en escena.
Per molts sants Jordis més a l’IES CTEIB

Paradeta de venda de llibres al hall de l’IES CTEIB