Voluntariat a la residència de Sant Miquel-Oms

El CTEIB fa voluntariat. Fem voluntariat a la Residència Sant Miquel-Oms, potenciar la cura de les persones com a corresponsabilitat d’homes i dones, esencial com a societat. Posa en valor la cura de les persones, regalar temps.

Xarxa de voluntaris i voluntàries  al CTEIB“Estima el teu centre”, l’alumnat voluntari ens ajudarà  a recordar com cuidar el nostre centre. “Espai de conversa”, et vols sentir escoltat?, l’alumnat amb la xapa identificava de voluntari t’escoltarà. “M’ajudes?”, pots demanar ajuda acadèmica ?, a l’alumnat amb la xapa identificava de voluntari

Avui, dia 24 de gener de 2024, ens han visitat el personal sanitari de la residència. És la fase prèvia-formativa abans d’anar a la residència, el mes d’abril i maig.

A continuació podeu veure un parell de fotos