Llibres de text 2024-25

A continuació teniu el llistat de llibres de text per aquest curs:

Adquisició de llibres

El dimecres 11 de setembre la Distribuidora Rotger serà a l’institut per vendre els llibres. Horari de les 9:00h. a les 14:00h.

Programa de reutilització de llibres

Els llibres de text d’ESO per al curs 2024-25 es podran adquirir a través del sistema de reutilització del centre.

Dia de repartiment 11 de setembre de les 9 a les 14 hores.

Què és el programa de reutilització de llibres?

El programa de reutilització de llibres va dirigit als alumnes de 3r i 4t d’ESO.
L’institut posa al seu abast un fons de llibres prestats durant un curs als alumnes adherits al programa. Funciona com un lloguer.

Què inclou?

1.- Llibres de text protegits amb un folre de plàstic i una etiqueta identificativa.
2.- Llibres de lectura.

Quota

La quota que hauran de pagar les famílies serà de 30 euros en concepte de dipòsit (en efectiu) i que serà retornat a final de curs sempre que els alumnes tornin tots els llibres en bon estat. Si els alumnes no tornen cap o algun llibre no se’ls retornaran els doblers. Com que no hi haurà adquisició de llibres, no es podrà emetre cap factura.

El fet d’abonar la quota implica l’acceptació de les NORMES DEL PROGRAMA:

1.- Les famílies interessades ha de fer l’aportació de la quota en el moment de la recollida dels llibres.
2.- Els llibres reutilitzables porten un folre de plàstic (sempre l’han de dur posat) amb una etiqueta per posar el nom i grup de l’alumne (MAI al llibre).
3.- S’ha de revisar el material i, en cas de detectar alguna anomalia, comunicar-la immediatament al tutor/a o a la coordinadora del programa de reutilització.
4.- Els llibres s’han de retornar en bon estat a final de curs. Dels llibres perduts o en mal estat s’haurà d’abonar el preu del cost del llibre per a la seva reposició.
5.- No es pot escriure, ni tan sols a llapis, ni subratllar cap pàgina dels llibres de text.
6.- Durant els primers dies de classe de setembre se’ls entregaran els llibres als alumnes adherits al programa.