Devolució llibres Programa Reutilització de Llibres

Des del Programa de Reutilització de Llibres us informam que aquesta setmana l’alumnat de 3r i 4t d’ESO adscrit al programa està retornant els llibres de text.

En cas que els llibres es retornin complets i en bon estat de conservació, es procedirà a la devolució dels 30 euros que les famílies varen aportar a principi de curs en concepte de dipòsit.

Si alguna família prefereix que aquests diners no siguin lliurats directament a l’alumne/a, ho haurà de comunicar a la Secretaria del centre abans dels dies de devolució.

Els dipòsits es retornaran els dies 18 i 19 de juny. En el cas que algun alumne no sigui al centre en aquestes dates, la família haurà de posar-se en contacte amb la coordinadora del programa, a través d’aquest correu: catalina.torrens@iescteib.org que li indicarà un dia i una hora per efectuar la devolució dels llibres i del dipòsit corresponent.

També volem recordar que el Programa de Reutilització de Llibres només és per a 3r i 4t d’ESO i que no hi ha programa per als alumnes de batxillerat.

Moltes gràcies per la vostra col·laboració.

Cordialment,

Programa de Reutilització de Llibres
IES CTEIB