Xerrada TRB / Sessió orientadors / Xerrades virtuals / Concursos

Xerrada virtual: Preparats per començar el Treball de Recerca de Batxillerat (TRB)!L’objectiu d’aquesta xerrada és guiar els alumnes de batxillerat en la iniciació al món de la recerca oferint-li un recull de recursos i consells que els poden facilitar les primeres etapes del TRB.

Sessió informativa virtual per als orientadorsEn aquesta us donarem a conèixer l’oficina per al Programa d’orientació i transició a la Universitat (PortUIB), les activitats #SeràsUIB i els recursos de què disposam.

• Dia 2 d’octubre de 2024 a les 9 hores
  • Destinataris: orientadors, principalment als que enguany us heu incorporat a l’educació secundària.
  • Durada: 60 minuts aproximadament
  • Us hi podeu apuntar mitjançant el formulari següent.

Xerrades virtuals per a pares i mares

No saps què vols estudiar? T’ajudam a decidirPresentacions virtuals dels estudis de grau de la UIB amb la participació de professors i alumnes de la Universitat

• Dates: dies 8,15 i 22 de novembre de 2024, a partir de les 18 hores
  • Destinataris: estudiants de 4t d’ESO, batxillerat i FP, més grans de 25, 40 i 45 anys i qualsevol persona interessada per conèixer l’oferta d’estudis a la UIB