Novetats estudis de batxillerat

A instàncies del conseller d’Educació i Universitats i d’acord amb la Direcció General d’Esports, hem rebut una comunicació de la directora general de Planificació i Gestió Educatives per la qual informem que per al curs 2024-2025 l’opció d’impartir el batxillerat ordinari, en dos cursos, i no només l’opció de batxillerat en blocs, en tres cursos, és d’oferiment general per a tot l’alumnat del centre.

– Ho podeu sol.licitar omplint el següent formulari a la web del centre:

Atesa aquesta nova ordre, hem elaborat aquest calendari del procés per a la sol.licitud de canvi de batxillerat per blocs, en tres cursos, per l’opció de batxillerat ordinari per a tot l’alumnat de 1r de batxillerat:

Termini per a sol.licitar el canvi:  dies 23 i 24 de setembre.

Publicació del llistat: 25 de setembre.

Confecció dels nous horaris: del 25 de setembre a l’1 d’octubre.

Assignació de grups i inici en batxillerat ordinari: 2 d’octubre