NOVETATS TE2 DE MUNTANYA

Tot i que s’ha suspès el Bloc Específic del curs de Tècnic Esportiu de nivell 2 de Mitja Muntanya, els alumnes que estiguin interessats a cursar el Bloc Comú i el Bloc Complementari podreu fer-ho, ja que, després d’haver realitzat les proves d’accés de Barrancs, confirmam que el curs de nivell 2 de Muntanya començarà dia 4 de desembre.

Des de Conselleria se’ns va demanar que posposàssim una setmana l’inici d’aquest curs per poder dur a terme el procés d’inscripció i matrícula per part dels alumnes que han fet la prova d’accés per al curs de barrancs, per aquest motiu, en lloc de començar dia 28 de novembre (com estava previst) començarem el 4 de desembre i, lògicament, la finalització del curs també s’allrga una setmana.

Per tant el curs serà del 4 de desembre al 16 d’abril.