NOTES VELA N1

AVÍS ALS ALUMNES DEL GRAU INICIAL DE GRAU MITJÀ EN VELA

A partir de les 17’30h de dilluns 19 de febrer de 2018 podeu passar pel Centre a recollir les notes finals de la Convocatòria Ordinària.

En funció dels vostres resultats, podreu matricular-vos al mòdul de formació pràctica, però teniu en compte que tancarem el període de matriculació per aquest mòdul el 12 de març.

Aquells alumnes que hàgiu de recuperar algun mòdul podreu fer-ho a la convocatòria extraordinària que, atenent la vostra petició d’avançar-la per tal que no coincidís amb els exàmens finals de Batxillerat, hem decidit dur-la a terme dimarts 10 d’abril a les 19h.

Les proves del Bloc Específic seran un dia abans: 9 d’abril i serà la Federació Balear de Vela qui us en donarà més informació.

Després d’aquesta convocatòria extraordinària tornarem a obrir un període de matriculació per al mòdul de formació pràctica.