Matrícula del bloc comú en els EEEE

IMPORTANT!

.

TEMA:  ADMISSIÓ I MATRICULACIÓ DEL MESOS JUNY-JULIOL DELS EERE A L’ES CTEIB..

EXISTEIXEN DOS PROCESOS:

1r Procés d’ADMISSIÓ.

2n Procés de MATRÍCULA.

PROCÉS D’ADMISSIÓ:

Dies d’admissió del 25 al 28 de juny de 2019.

Tots els que heu sortit admesos a les llistes d’admissió, heu de fer el tràmit d’admissió. Per a tal procés heu de complimentar els següents documents:

Annex 2 Sol·licitud admissió juny 2019

Annex 3 Declaració responsable juny 2019

Una vegada complimentats aquests annexes els heu de portar a l’IES CTEIB en les dates indicades i en el següent horari administratiu del centre:

• De 9h a 13:30h.

PROCÉS DE MATRÍCULA:

Dies de matriculació 3 i 4 de juliol de 2019.

L’horari d’atenció al públic a l’IES CTEIB és:

• dimecres 3 de juliol: de 9h a 13:30h.
  • dijous 4 de juliol: de 9h a 13:30h.

pdf: SOL·LICITUD-MATRÍC / Word:SOL·LICITUD-MATRÍC

I, també, entregant els justificants dels diferents pagaments. A continuació els  teniu desglossats:

• 1. Obertura d’expedient (només en el cas d’alumnes nous al Centre): Model 046 ATIB
  • 2. Serveis generals: Model 046 ATIB
  • 3. Matrícula del Bloc comú (i, si sou de Muntanya o Fútbol el Bloc complementari): Model 046 ATIB
  • 4. Matrícula del Bloc específic al compte federatiu corresponent. Consultau-ho aquí:  http://www.caib.es/sites/ensenyamentesportiu/ca/preus/
  • 5. Aportacions per a activitats escolars en els EERE (10€) al compte de l’IES CTEIB: ES7720383503426000157945
  • 6. Assegurança escolar només si són menors de 28 anys (1,12€) també al compte de l’IES CTEIB (el del punt anterior). Els majors de 28 anys han de presentar fotocòpia de la targeta sanitària, o assegurança privada, o fitxa federativa.

Per trobar els models 046 ATIB (És a dir, per fer el pagament dels punts 1,2 i 3) heu d’anar al seguent enllaç i seguir les indicacions que vos indicam abaix d’aquest enllaç:

Una vegada a l’enllaç heu de seleccionar. — ensenyaments esportius de règim especial— després triar la modalitat corresponent si es exempció, bonificació 50% o no — i després heu d’anar a Matrícula i —després— ja podreu seleccionar les taxes corresponents al curs corresponent (fixau-vos bé de quina modalitat voleu matricular-vos).

Els cursos que no apareixen a les llistes definitves d’admissió s’han suspès per falta d’inscrits.

La següent gràfica no es vàlida:

Cicle inicial

Bloc comú
Bloc comú (família nombrosa i 33% discapacitat)
Bloc comú (convalidació mòduls.Família nombrosa i 33% discapacitat)
Obertura expedient (alumnes nous)
Obertura expedient (alumnes nous. família nombrosa i 33% discapacitat)
Serveis generals (alumnes nous)
Serveis generals (alumnes nous. família nombrosa i 33% discapacitat)