Llengua catalana i literatura

Membres del departament:

• Maria del Mar Juan Santmartí, Tutora de 4tB i professora de Llengua i literatura catalanes a 4tA i 4tB.

• Catalina Torrens Font, professora de Llengua i literatura catalanes als grups  2nA, 2nB i Bloc III .

• Margarida Villaronga Riutort, tutora de Bloc II i professora de Llengua i literatura catalanes a Bloc II.

• Xesca Sureda Vallespir, cap del departament didàctic, tutora de Bloc I i professora de Llengua i Literatura catalanes als grups 3rA, 3rB, 1rA , 1rB i Bloc I.

PROGRAMACIÓ 2017-18

tu

Lectures obligatòries curs 2017-2018

Lectures 3r ESO: Llibres lectura 3r ESO 2017-2018

Lectures 4t ESO: Llibres lectura 4t ESO 2017-2018

Lectures 1r BATX: Lectures 1r batxillerat i Bloc 1 2017-2018

Lectures 2n BATX: Lectures 2n batxillerat i Bloc III 2017-2018

Criteris del departament per nivells

Full informatiu 3r ESO

Full informatiu  4tESO

Full informatiu  1r Batxillerat i Bloc I

Full informatiu  2n batxillerat i Bloc III

Practicam i reforçam l’ortografia i la gramàtica

Si no acabau de tenir clars alguns aspectes de l’ortografia i la gramàtica i voleu practicar un poc, podeu accedir amb aquest enllaç al PELC ( Programa d’ensenyament de la llengua catalana). Hi trobareu exercicis autocorrectius i també la teoria de cada un dels temes que es practiquen per si els voleu fer un cop d’ull. Els alumnes d’ESO podeu treballar amb els nivells B1 i B2 mentre que els de batxillerat ja heu d’atrevir-vos amb el C1 i el C2 ( o també repassar els nivells B1 i B2 aquells que arrossegueu mancances de cursos anteriors. Per accedir-hi us hi haureu de crear un usuari.

Si voleu consultar altres materials relacionats amb l’assignatura, repassar conceptes ja treballats, practicar amb exercicis puntuals dels diversos temes de cada un dels cursos, podeu accedir també al blog del qual trobareu l’enllaç a continuació. Està adreçat específicament als alumnes del CTEIB i s’ha creat amb la finalitat de fer-vos les coses més fàcils.És un blog en construcció i on anireu trobant canvis i noves aportacions de manera constant. Esperam que us sigui de profit.