Llengua catalana i literatura

Membres del departament:

• Catalina Torrens Font, tutora de 4tA i professora de Llengua i literatura catalanes als grups 4tA, 4tB, 2nA, 2nB i Bloc III i de Cultura Clàssica a 3r d’ESO.

img_3570-1

• Margarida Villaronga Riutort, tutora de Bloc II i professora de Llengua i literatura catalanes a Bloc II  i de Cultura clàssica a 4t d’ESO.

img_1009-1

• Xesca Sureda Vallespir, cap del departament didàctic, tutora de Bloc I i professora de Llengua i Literatura catalanes als grups 3rA, 3rB, 1rA , 1rB i Bloc I.

dsc_1659-copia

Programacio didàctica-2016-2017

program

tu

Lectures obligatòries curs 2015-2016

Lectures 3r ESO

Lectures 4t ESO

Lectures 1r batxillerat i Bloc I

Lectures  2n batxillerat

Criteris del departament per nivells

Full informatiu d’inici de curs 3r ESO

Full informatiu d’inici de curs 4t ESO

Full informatiu d’inici de curs 1r batxillerat i Bloc I

Full informatiu d’inici de curs 2n batxillerat

Practicam i reforçam l’ortografia i la gramàtica

Si no acabau de tenir clars alguns aspectes de l’ortografia i la gramàtica i voleu practicar un poc, podeu accedir amb aquest enllaç al PELC ( Programa d’ensenyament de la llengua catalana). Hi trobareu exercicis autocorrectius i també la teoria de cada un dels temes que es practiquen per si els voleu fer un cop d’ull. Els alumnes d’ESO podeu treballar amb els nivells B1 i B2 mentre que els de batxillerat ja heu d’atrevir-vos amb el C1 i el C2 ( o també repassar els nivells B1 i B2 aquells que arrossegueu mancances de cursos anteriors. Per accedir-hi us hi haureu de crear un usuari.

Si voleu consultar altres materials relacionats amb l’assignatura, repassar conceptes ja treballats, practicar amb exercicis puntuals dels diversos temes de cada un dels cursos, podeu accedir també al blog del qual trobareu l’enllaç a continuació. Està adreçat específicament als alumnes del CTEIB i s’ha creat amb la finalitat de fer-vos les coses més fàcils.És un blog en construcció i on anireu trobant canvis i noves aportacions de manera constant. Esperam que us sigui de profit.

biaix.blog.cat